BIJNA.... - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Mark Braak - WaarBenJij.nu BIJNA.... - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Mark Braak - WaarBenJij.nu

BIJNA....

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

08 December 2014 | Nederland, Nieuwegein

Shittttt, vanavond is het dan zover: eindelijk op wereldreis! Gisteravond nog heel stoer lopen roepen dat de zenuwen wel meevielen, vanochtend toch al om 6 uur wakker en niet meer kunnen slapen.......

Om 22:00 uur vertrekt mijn eerste vlucht met als bestemming Dubai. Het grote avontuur gaat dan beginnen. Vandaag nog druk met het inpakken en de laatste zaken te regelen. Zoals ik van mezelf gewend ben, maar anderen inmiddels ook wel, weer lekker op het laatste moment. Maargoed, dat hoort nou eenmaal bij mij.

Ik ga tijdens deze reis proberen om eens in de 1 a 2 weken een nieuw verslag te plaatsen om jullie een beetje op de hoogte te houden. Ook op Facebook zal ik regelmatig foto's en berichten plaatsen, ik zal jullie niet teveel proberen te vermaken met heerlijke foto's van het strand terwijl het hier sneeuwt..

Toch blijf ik het een gekke gedachte vinden, een halfjaar op reis. Een halfjaar de mensen die je dierbaar zijn niet om je heen hebben. Ik heb tijdens mijn reis mijn eigen telefoonnummer bij mij, dus je kan me altijd een smsje of appie sturen, zo kan ik ook nog wat van jullie horen!

Nu maar snel verder met inpakken en klaar maken voor vanavond, ik heb er ONWIJS veel zin in!

Tot over een halfjaar!

  • 08 December 2014 - 11:07

    Silvana:

    Have fun Mark!!! Geniet ervan! & veilige reis! xx

  • 08 December 2014 - 11:22

    Suzanne:

    Te gek Mark!! Heel veel plezier en ben benieuwd naar al je verhalen! Gr Suzanne

  • 08 December 2014 - 11:32

    Marith:

    Markie!
    Super gaaf dat je dit gaat doen....en het gaat vast geweldig worden!
    Jou kennende leer je allemaal te gekke mensen kennen en beleef je de tijd van je leven!
    Ik ga je volgen en genieten van je verhalen! En als ik de lotto win kom ik met je feesten op een gekke full moon party, maar dan app ik je nog wel wanneer je mij van het vliegveld moeten komen halen ;-)

    Geniet van dit avontuur en ik hoop dat je ECHT de tijd neemt om elke week een verhaaltje te schrijven over al je avonturen. Ik heb me ingeschreven voor de mailinglijst via deze site dus al het goed is krijg ik keurig een mailtje als jij weer een verhaal hebt geplaatst!

    Liefs Xx

  • 08 December 2014 - 12:23

    Christof:

    Geniet ervan man! Goeie reis en heel veel plezier x

  • 08 December 2014 - 12:26

    Ray:

    You! Go! Good trip and saven return!

  • 08 December 2014 - 15:14

    Peertje:

    He Neef, geniet ervan, je gaat een geweldig half jaar tegemoet.
    En je moet maar zo zien, via Internet is iedereen dichtbij :-)

    Have fun !!!!!!

  • 08 December 2014 - 17:30

    Ingrid:

    Kriebels horen erbij Mark! Nogmaals hele fijne tijd!!!

  • 08 December 2014 - 19:40

    Gerrit-Jan & Willy:

    Ha die Mark,

    nogmaals heel veel reisplezier en we gaan je volgen!

  • 08 December 2014 - 22:24

    Erick :

    Trots op je man.... Veel levenslessen opdoen en vooral genieten... Zo weer om culturen net al zn plussen en minnen en haal het goede eruit.... De wereld is niet klein maar de snelheden zijn hoog..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Reisverslagen van mijn wereldreis!

Actief sinds 08 Dec. 2014
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 4794

Voorgaande reizen:

08 December 2014 - 18 Juni 2015

Mark RTW!

Landen bezocht: